GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
A rendelés leadása egyszerű: válaszd ki a kívánt terméket, tedd a kosárba, majd kövesd a pénztárfolyamat lépéseit. A megrendelés véglegesítése előtt ellenőrizheted az adataidat és kiválaszthatod a szállítási és fizetési módot. Vagy ha van kuponod, érvényesíteni tudod azt.
Ha elakadsz, nyugodtan hívj minket telefonon és felvesszük a rendelésed!
Telefonszámunk: +36-30/071-2850
Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem kötelező, de regisztrált vásárlóként gyorsabban vásárolhatsz legközelebb, nyomon követheted rendeléseid állapotát, és pontokat is gyűjthetsz, amelyeket a későbbi vásárlásaid során beválthatsz!
Mit tehetek, ha elrontottam az adataimat rendeléskor?
Ha hibás adatot adtál meg, kérjük, mihamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a rendeles@mabadi.hu címen, hogy javíthassuk a rendelésedet, mielőtt a futárszolgálat átveszi a csomagot.
Szállítás és kézbesítés
Hogyan történik a kiszállítás?
Rendeléseidet megbízható futárszolgálat segítségével juttatjuk el otthonodba vagy a megadott szállítási címre, esetleg csomagpontra – ahogy neked a legkényelmesebb. A csomag feladásáról és a várható érkezésről e-mailben tájékoztatást küldünk.
Személyes átvételre Petőfibányán van lehetőség hétfőtől péntekig 9 és 15 óra között.
Cím: 3023 Petőfibánya, Bánya utca 8.
FONTOS! Az átvétel csak előre leadott rendelés esetén lehetséges. Kérünk, várd meg a visszaigazoló emailt, mert csak annak megérkezése után tudod átvenni a csomagod.
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?
Általánosságban 4 munkanapon belül kézbesítjük a termékeket. A pontos szállítási időről a futárszolgálat is értesítést küld.
Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?
Amint átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak, a futárszolgálat e-mailben elküldi a nyomkövetési számot, amellyel online követheted a csomagod útját.
Fizetés
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Jelenleg az alábbi fizetési módokat kínáljuk:
- Bankkártyás fizetés (online)
- Utánvétes fizetés a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával, a futárszolgálat lehetőségeitől függően)
- Előre utalás
Biztonságos az online fizetés?
Igen. Webáruházunk a legmodernebb titkosítási protokollokat alkalmazza, így adataid védelme garantált. A fizetés biztonságos, tanúsított fizetési felületen keresztül történik.
Visszaküldés és reklamáció
Mi a teendő, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, amennyiben az sértetlen és eredeti csomagolásban van. A visszaküldés részletes feltételeit az Általános Szerződési Feltételek oldalunkon találod.
Hibás vagy sérült terméket kaptam. Mit tegyek?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunknak a hibát, lehetőleg fényképes dokumentációval. Minden reklamációt gyorsan és rugalmasan kezelünk – ha jogos a panasz, díjmentesen cseréljük vagy visszatérítjük az összeget. Előfordul például, hogy minden gondosság ellenére törötten, sérülten érkezik a termék, jelezd nekünk mielőbb fénykép kíséretében és cseréljük a terméket.
Termékekkel kapcsolatos kérdések
A termék nem pont olyan, mint a képen. Ez normális?
Igyekszünk minden terméket valósághűen bemutatni, de kisebb eltérések (pl. színárnyalat) előfordulhatnak a képernyőbeállítások miatt. Kérdés esetén nyugodtan kérj további információt ügyfélszolgálatunktól.
Kapcsolat és ügyfélszolgálat
Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 9:00–15:00 között áll rendelkezésedre e-mailben és telefonon. Elérhetőségeinket megtalálod a Rólunk menüpontban.
Van fizikai boltotok vagy csak online működtök?
Webáruházként kizárólag online működünk, de folyamatosan törekszünk arra, hogy vásárlóink részletes információt kapjanak minden termékről és a lehető legjobb online vásárlási élményt nyújtsuk.